СКЛАДОВА ЛОГИСТИКА
Ние не само ще отговорим на Вашите очаквания, но и ще се съобразим с всички Ваши специфични изисквания, за да предоставим максимално качествен и ефективен пакет ог услуги! Наша отговорност и привилегия е да подпомогнем и улесним Вашата дейност.
E-LOGISTICS разполага с данъчен склад, който дава възможност на всички клиенти на компанията да получават, складират и изпращат стоки, попадащи под режим на отложено плащане на акциз.
Ние сме лицензиран складодържател, отговарящ на всички разпоредби на ЗАДС. Данъчният склад е чудесно решение за всички вносители на алкохолни напитки, като нашият опитен екип ще се погрижи за приемането и обработването на подобни стоки, независимо от техният вид и разфасовка. Ние контролираме целият процес по приемане, проверка и складиране на стоките, както и последващите действия като комисиониране, поставяне на бандероли, разпределяне и евентуално движение, като всяка стъпка е съобразена с режима на отложено плащане на акциз.
Предпочитате комплексна услуга, спестяваща време и средства? Процедурата Cross-docking е идеалното решение за много бизнеси.
Това е удобна логистична операция, която ни позволява да приемем стоки директно от доставчик или производител и да ги пренасочим към логистичен център, служещ за преразпределение към краен клиент, като целият процес не предполага обработка или дълго съхранение. Дистрибутираме стоките в първоначалното им състояние, като по желание на клиента можем да приемем различни видове и да ги пренасочим частично, спрямо предварително избрани обхват и количество.
Можем да комбинираме стоки и товари, доставени от няколко различни доставчици или производители, в един и същ контейнер или камион. Когато стоката бъде разтоварена, ние доставяме всяка отделна пратка към нейният получател.
С цел оптимизиране на транспортния обем и улесняване на товаро-разтоварната дейност, ние можем да подсигурим поместването на Вашите стоки и материали върху стандартни палети или да окрупним насипни товари, като в последствие ги отстраним от палетите, за да бъдат доставени до крайните получатели.
Ние предлагаме т.нар. договорна логистика – услуга, позволяваща логистичните задачи и отговорности да бъдат прехвърлени към трети страни.
По този начин могат да се използват ресурсите на друга логистична компания, която да се погрижи за управлението на процесите и материалната база, както и да организира и планира доставките, транспортните средства, дистрибуцията и необходимите процедури по обработка, включително разплащания и документооборот. Услугата спестява време и елиминира пропуснати ползи!
Връзка с експертТази логистична услуга включва дейности по прехвърляне на стоки и товари от склад в транспортно средство и последващата им доставка до складове или магазини. Услугата е особено подходяща за клиенти, опериращи в сферата на електронната търговия и дистрибуцията, тъй като те често разполагат с богато разнообразие от стоки, спадащи към различни номенклатури. Можем да комбинираме този процес с предварително консолидиране – решение, което все по-често се оказва печеливш избор.
Екипът ни разполага с възможността да опакова, препакетира или укрепи Вашите стоки и товари. Услугата се извършва професионално и предпазва стоките от щети, загуби, вредни влияния и трайни увреждания, като по този начин Вие минимизирате риска от загуби.
Процесът по управление на поръчките, прилаган от E-LOGISTICS, включва приемане и информационна обработка на всяка отделна поръчка, след което тя става част от нашата електронна система. Поръчките се наблюдават до момента, в който документацията, свързана с превоза, достигне клиента. Разглеждаме всяка поръчка индивидуално, като подходът ни е съобразен и базиран изцяло на клиентските изисквания.
Ако стоките, с които търгувате, имат нужда от бандероли или етикети, ное ще се погрижим те да бъдат поставени! Предлагаме етикетиране и лепене на бандероли – дейности, които неимоверно улесняват логистичните процеси. Етикетите съдържат баркодове и серийни номера, посредством които идентификацията на стоката е мигновена, а след тяхното сканиране цялата информация за една логистична единица като партидни номера и дати се добавя към нашата електронна система.
Поставяме бандероли върху единичните опаковки на товарите с цел удостоверяване на вноса и определяне на дължимият от търговците акциз. Всеки бандерол съдържа следните реквизити: серия, номер, символ и цена или свидетелство за платен акцизен налог. Служителите ни извършват тази услуга единствено на територията на Акцизен склад, с какъвто E-LOGISTICS разполага.
Our individual approach is based on the clients’ specific requirements and needs.
Осъзнавайки необходимостта от тази услуга, ние въведохме и прилагаме успешно управлението на върнати стоки най-вече в случаи с клиенти, опериращи в сектора на електронната търговия.
Потребителите често връщат закупени стоки, като възможните последващи действия варират спрямо фирмената и търговска политика на клиентите ни. Опитният екип на E-LOGISTICS е в състояние да се погрижи за обслужването на целия процес по връщане, замяна или компенсация, като същевременно ще го съчетае с необходимите складови, информационни и транспортни операции.
Търсите начин да ускорите стокооборота си? Можем да помогнем посредством стелажните системи, с които разполагаме! Нашите системи се характеризират с висока функционалност и ефективност при боравенето със стоки и складирането им.
КУРИЕРСКИ УСЛУГИ
Портфолиото на eXpresso включва транспорт на стоки до всяка точка на страната, както и опции за ускорено изпълнение на поръчки и гарантирани прозорци за доставки. Можем да помогнем с транспортирането на обемни пратки, както и да организираме обратна логистика. eXpresso използва модерни електронни системи и уеб-базиран софтуер, осигуряващ възможност за постоянен мониторинг и контрол на услугите. Електронният обмен на данни е идеалното решение за максимална сигурност и бързина на услугите, които предоставяме на своите клиенти.
Екипът на eXpresso притежава богат опит в извършването на куриерски карго услуги. Ние можем да обработим и доставим Вашите стоки, независимо от техните размери. Тежките и нестандартни пратки са предизвикателство, което с радост ще приемем.
Частични Товари и Консолидация
Една от най-силните страни на eXpresso несъмнено е предлагането на гъвкави и свързани транспортни решения. Частичните товари и консолидирането са сред услугите, от които клиентите се възползват най-често. Те представляват изгодна алтернатива на индивидуалното опаковане на стоки, като това не е за сметка на надеждността на услугата.
Клиентите ни са наясно с пазарната динамика и все по-често са принудени да доставят на крайните потребители по-малки по обем поръчки, но с повишена честота. Ние разработихме оптималното решение на този проблем, позволяващо на всеки бизнес да минимизира разходите си, без това да доведе до забавяне в стокооборота! Нещо повече: екипът ни е на разположение при необходимост от изграждане на стратегия, която да доведе до повишена ефективност и по-бързи доставки. По този начин нашите клиенти ще се радват на отлични резултати при доставката на частични товари. Това са част от причините, поради които частичните и консолидирани товари намират място сред ежедневните ни задачи.
Опитните специалисти на eXpresso умело съчетават LTL, консолидация и доставка до краен потребител в една удобна услуга. LTL се използва все по-често, тъй като доставките до краен потребител, продажбите на дребно и електроната търговия налагат използването на този тип транспортна услуга.
Ние знаем, че голяма част от клиентите ни имат нужда от индивидуални и нестандартни решения по отношение на транспорт и логистика. Ако Вашият бизнес налага прибягване до неконвенционални транспортни и логистични услуги, то Вие можете да се възползвате от услугите на eXpresso. Създаването на концепция за профилирана услуга или проект, съобразени с изискванията и нуждите на клиентите, е част от пакета професионални услуги, които предоставяме ежедневно. Екипът на EXPRESSO се стреми към постигане на синхрон със служителите на нашите клиенти, за да бъде намерено и приложено оптималното и възможно най-ефективно решение под формата на транспортна услуга или на комбинация от транспортиране, логистични операции и последваща дистрибуция. Можете да отправите запитване към нашите квалифицирани специалисти.
Ние предоставяме цялостно и завършено решение за подпомагане на бизнес операциите на клиентите, свързани с доставка, дистрибуция, транспорт и логистични процедури. Нашият екип е специализиран и в обработката и доставката на специфични стоки и продукти. Можете да се възползвате от доставка в предварително зададени ден и час. В състояние сме да се съобразим с определени времеви прозорци за доставка и локации с установен пропускателен режим. Нашите служители са особено внимателни с деликатни пратки като произведения на изкуството и медицински изделия.
ТРАНСПОРТНИ РЕШЕНИЯ
Независимо от комплексността на задачата, ние със сигурност ще намерим адекватно и ефективно решение, включващо въздушен транспорт и съпътстващи дейности, което ще Ви спести ценно време и средства!
Екипът на E-SPED има привилегията да предложи пълна гама от спедиционни и транспортни услуги и решения, покриващи всички възможни нужди на бизнеса.
Нашите клиенти се възползват от професионално изградената ни мрежа, наречена E-SPED Network. Тя представлява ценен инструмент, позволяващ планиране и реализиране на максимално ефективни проектни решения за доставка на стоки, изцяло съобразена със спецификата на Вашия бизнес. Опитните специалисти на компанията са в състояние да предложат оптимални решения, водещи до елиминиране на загубите на време и средства. Разработеният от екипа на E-SPED модел на управление на активите позволява прецизиране на всички стъпки от транспортната услуга. Логистичните и митническите процедури, съкратените транзитни времена и високите нива на безопасност и сигурност са предимства, които добавят стойност към Вашата дейност.
Избирайки сухопътните транспортни услуги, предлагани от E-SPED, Вие получавате възможността да комбинирате управлението, обработката и транспорта на Вашите стоки и товари с многобройните други опции, които предлагаме – въздушен и морски транспорт, логистични услуги и организационно планиране на комбинирани процеси. Предимствата в случая са огромни и позволяват постигането на оптимален резултат дори при комплексни транспортни задачи. Нашият екип е на разположение – направете запитване сега! Заедно ще намерим идеалното решение за Вашия бизнес.
Опцията за организиране на частични или консолидирани товари, която предлагаме на нашите клиенти, често се прилага в комбинация с някои от останалите услуги от портфолиото на E-SPED. Можете да се доверите на нашите служители, които ще Ви осигурят индивидуално транспортно решение!
Екипът на E-SPED е способен да отговори на динамиката на международните пазари, като по този начин предлага гъвкави и ефективни услуги. Когато поръчките на крайните потребители към нашите клиенти се увеличават, но размерът или обемът на стоката намалява, ние реагираме чрез консолидация на стоките и умело планиране на тяхното транспортиране. Условията и стъпките за реализирането на свързано транспортно решение, планирано специално за Вашия бизнес, са ясни и прозрачни.
E-SPED предлага съчетана услуга, използваща процеси от LTL, комбинирани с консолидация на стоки и неголеми товари. Подобни решения се прилагат все по-често при клиенти, опериращи в сферата на електронната търговия.
Ние предлагаме и различни допълнителни опции, за да сме сигурни, че можем да отговорим на всички клиентски очаквания. Можем да организираме и транспортираме различни опасни и специфични товари, както и да се погрицим за малки и леки палетни пратки. Предлагаме опция за експресно товарене на пратки и възможност за постоянен и гарантиран капацитет при регулярен транспорт.
Избирайки E-Sped FTL, Вие се възползвате от най-бързата възможна услуга ‚от врата до врата‘. Времената за транзитен престой също са оптимално кратки, независимо дали се касае за стандартни стоки или за специализирани превози, включително извънгабаритни товари.
Нашите клиенти се радват на постоянен достъп до товарен и транспортен капацитет, както и на отлично обслужване и съдействие на всяка стъпка от процесите, свързани с транспорта на стоките. В състояние сме да окажем съдействие на всяко едно ниво – при трансгранични или договорни отношения, както и при необходимост от аутсорсинг на решението на даден проблем.
FTL услугата, предлагана от E-SPED, дава възможност за гъвкавост при нейното извършване поради разнообразието на ресурсите, с които разполагаме. Освен опцията за консолидиране на стоки и товари, можем да осигурим транспорт при контролирана температура. Клиентите могат да изберат както близка, така и далечна дестинация, като се допуска повече от една точка на товарене и разтоварване. Нашите допълнителни услуги включват възможност за ускорена доставка, осигуряване на ремарке, както и провеждане на постоянен мониторинг от екип специалисти.
Услуга Е- Спед Експрес – Вие се възползвате от най-бързата възможна услуга от врата до врата. Времената за транзитен престой също са оптимално кратки, независимо дали се касае за стандартни стоки или за специализирани превози,доставки в точно дефинирани транзитни времена от 1 до 3 раб. дни на територията на Европа. Вашите пратки и товари се взимат и доставят в точно определен ден и час, при които е изключително важно точното време на получаване или вземане на товара.
E-SPED се стреми да идентифицира нуждите на своите клиенти в максимална степен, поради което специалистите на компанията успешно се съобразяват с променящите се пазарни реалности. Навлизането на електронната търговия и все по-големият дял на доставките до дома са сред основните причини да предложим услугата за доставка на стоки до краен клиент. Независимо от обема на доставките, от който нашите клиенти имат нужда, ние винаги сме в състояние да реагираме! Точността на изпълнение е гарантирана, а бързото планиране и обработка на стоките са резултат от дългогодишният опит на компанията в сферата на транспортните услуги. Нашият екип ще се погрижи за всички дейности, свързани с процедурата по доставка до краен клиент, като съхранение и транспортиране между два склада.
Търсите най-доброто и гъвкаво обслужване? Избирайки тази услуга, Вие получавате правото на приоритетен достъп до въздушно карго на конкурентни цени. Възможността за договаряне на детайли и допълнителни опции означава, че получавате гъвкава услуга, ориентирана към бързите и ресурсни пратки.
Разработихме тази достъпна услуга, предполагаща по-слаба необходимост от съобразяване с динамичността на товара при организирането на въздушния транспорт. Ценообразуването тук е изключително конкурентно. Нашите клиенти избират тази опция в случаи, когато товарите не изискват максимално бърз транспорт.
Услугата гарантира бърза и сигурна доставка от нашата глобална партньорска мрежа. която е съществена за качеството на изпълнение на всички въздушни услуги.
Предлагаме на своите клиенти специализиран въздушен транспорт. Тази услуга включва всички дейности по допълнителна обработка на стоките и товарите, както и тяхното транспортиране и съхранение. Екипът на E-SPED има богат опит в обработката и организацията на специфични стоки. Можем да се справим с различни типове товари - неделими, опасни или такива, които изискват постоянен контрол на температурата и непрекъснато наблюдение. Високостойностните пратки също се обработват безпроблемно от нашият квалифициран персонал.
Избирайки тази услуга, нашите клиенти се възползват от възможно най-бързата доставка на товари и стоки до всяка точка на света. Експресната митническа обработка и последващ наземен транспорт са в идеален синхрон, като планирането и изпълнението на цялостната задача е отговорност, която нашият екип с радост поема. Експресното въздушно карго Ви осигурява гарантиран достъп до свободен товарен капацитет в необходимият за това момент. Сред останалите предимства на тази услуга са кратките срокове за документална обработка и гъвкавите графици, които се оптимизират постоянно.
Търсите решение на транспортен проблем, свързан с морски транспорт? Опитните служители на E-SPED притежават значителен опит в тази област и предлагат следните услуги:
Our individual approach is based on the clients’ specific requirements and needs.
Нашата сила е в оптималното разпределение на товарите и пратките!
Ние сме в състояние да осигурим идеалният вариант за консолидиране на контейнерните Ви пратки, като същевременно съблюдаваме сроковете и следим за качественото изпълнение на всички етапи от осъществяване на услугата.
Екипът на E-SPED разполага с нужната експертиза да предложи на своите клиенти отговарящи на техните нужди транспортни решения и оптимизирани процеси. Независимо колко високи могат да бъдат клиентските изисквания, ние сме тук, за да ги задоволим напълно! Що се отнася до контейнерните превози, E-SPED комбинира натрупаният до момента опит с мрежата от контакти и партньори, гарантиращи отличното качество на предоставената транспортна услуга, независимо от избраната дестинация или сложността на поставената задача.
Нашият екип се грижи за всички дейности, свързани с обработка на стоките на пристанището. Дейностите включват контейнеризация и деконтейнеризация, извършване на вътрешни доставки и други специфични дейности, зависещи от естеството на товарите.
Нашите експерти са тук, за да подобрят ефикасността на Вашия бизнес! Митническото посредничество е сред услугите, от които клиентите ни се възползват, за да елиминират излишни рискове и пилеене на ресурси. В наше лице Вие ще откриете партньор, който може да представлява Вашите интереси пред трети страни и институции, както и да извършва необходимите стъпки и процедури, свързани със сухопътен и въздушен транспорт, документооборот, митнически и брокерси услуги. Съблюдаването на митническите регулации е наше задължение, към което подхождаме отговорно и информирано.
Докато Вашият бизнес се развива спрямо промените на пазарните условия и изискванията от страна на Вашите клиенти, то Вашата верига за доставки несъмнено се нуждае от съпътстващи промени. Ние знаем, че това е необходимо, за да бъдат редуцирани времената за доставка, което ще оптимизира всички складови операции и ще направи Вашия бизнес цикъл значително по-ефективен.
Екипът на E-SPED знае как да създаде подходяща и максимално ефективна верига за доставки. Не се колебайте да се свържете с нас, за да получите консултация по даден транспортен или логистичен проблем, и заедно ще изберем идеалното за Вас решение!
Нашата задача е да подпомогнем Вас и Вашият екип! Професионалният ни подход и дългогодишният ни опит в логистични, транспортни, куриерски и митнически дейности са на Ваше разположение. При партньорство с нас, служителите на E-SPED ще направят оценка на ефективността на Вашата верига за доставки и ще предложат оптимални промени и решения за нейното обновяване. По този начин резултатите от Вашите усилия ще бъдат максимизирани и ще спестите средства. Намесата на нашите специалисти включва прилагане на най-съвременните концепции и методи, които са усвоени вследствие на множество успешни партньорства и практики.
СКЛАДОВА ЛОГИСТИКА
Ние не само ще отговорим на Вашите очаквания, но и ще се съобразим с всички Ваши специфични изисквания, за да предоставим максимално качествен и ефективен пакет ог услуги! Наша отговорност и привилегия е да подпомогнем и улесним Вашата дейност.
E-LOGISTICS разполага с данъчен склад, който дава възможност на всички клиенти на компанията да получават, складират и изпращат стоки, попадащи под режим на отложено плащане на акциз.
Ние сме лицензиран складодържател, отговарящ на всички разпоредби на ЗАДС. Данъчният склад е чудесно решение за всички вносители на алкохолни напитки, като нашият опитен екип ще се погрижи за приемането и обработването на подобни стоки, независимо от техният вид и разфасовка. Ние контролираме целият процес по приемане, проверка и складиране на стоките, както и последващите действия като комисиониране, поставяне на бандероли, разпределяне и евентуално движение, като всяка стъпка е съобразена с режима на отложено плащане на акциз.
Предпочитате комплексна услуга, спестяваща време и средства? Процедурата Cross-docking е идеалното решение за много бизнеси.
Това е удобна логистична операция, която ни позволява да приемем стоки директно от доставчик или производител и да ги пренасочим към логистичен център, служещ за преразпределение към краен клиент, като целият процес не предполага обработка или дълго съхранение. Дистрибутираме стоките в първоначалното им състояние, като по желание на клиента можем да приемем различни видове и да ги пренасочим частично, спрямо предварително избрани обхват и количество.
Можем да комбинираме стоки и товари, доставени от няколко различни доставчици или производители, в един и същ контейнер или камион. Когато стоката бъде разтоварена, ние доставяме всяка отделна пратка към нейният получател.
С цел оптимизиране на транспортния обем и улесняване на товаро-разтоварната дейност, ние можем да подсигурим поместването на Вашите стоки и материали върху стандартни палети или да окрупним насипни товари, като в последствие ги отстраним от палетите, за да бъдат доставени до крайните получатели.
Ние предлагаме т.нар. договорна логистика – услуга, позволяваща логистичните задачи и отговорности да бъдат прехвърлени към трети страни.
По този начин могат да се използват ресурсите на друга логистична компания, която да се погрижи за управлението на процесите и материалната база, както и да организира и планира доставките, транспортните средства, дистрибуцията и необходимите процедури по обработка, включително разплащания и документооборот. Услугата спестява време и елиминира пропуснати ползи!
Връзка с експертТази логистична услуга включва дейности по прехвърляне на стоки и товари от склад в транспортно средство и последващата им доставка до складове или магазини. Услугата е особено подходяща за клиенти, опериращи в сферата на електронната търговия и дистрибуцията, тъй като те често разполагат с богато разнообразие от стоки, спадащи към различни номенклатури. Можем да комбинираме този процес с предварително консолидиране – решение, което все по-често се оказва печеливш избор.
Екипът ни разполага с възможността да опакова, препакетира или укрепи Вашите стоки и товари. Услугата се извършва професионално и предпазва стоките от щети, загуби, вредни влияния и трайни увреждания, като по този начин Вие минимизирате риска от загуби.
Процесът по управление на поръчките, прилаган от E-LOGISTICS, включва приемане и информационна обработка на всяка отделна поръчка, след което тя става част от нашата електронна система. Поръчките се наблюдават до момента, в който документацията, свързана с превоза, достигне клиента. Разглеждаме всяка поръчка индивидуално, като подходът ни е съобразен и базиран изцяло на клиентските изисквания.
Ако стоките, с които търгувате, имат нужда от бандероли или етикети, ное ще се погрижим те да бъдат поставени! Предлагаме етикетиране и лепене на бандероли – дейности, които неимоверно улесняват логистичните процеси. Етикетите съдържат баркодове и серийни номера, посредством които идентификацията на стоката е мигновена, а след тяхното сканиране цялата информация за една логистична единица като партидни номера и дати се добавя към нашата електронна система.
Поставяме бандероли върху единичните опаковки на товарите с цел удостоверяване на вноса и определяне на дължимият от търговците акциз. Всеки бандерол съдържа следните реквизити: серия, номер, символ и цена или свидетелство за платен акцизен налог. Служителите ни извършват тази услуга единствено на територията на Акцизен склад, с какъвто E-LOGISTICS разполага.
Осъзнавайки необходимостта от тази услуга, ние въведохме и прилагаме успешно управлението на върнати стоки най-вече в случаи с клиенти, опериращи в сектора на електронната търговия.
Потребителите често връщат закупени стоки, като възможните последващи действия варират спрямо фирмената и търговска политика на клиентите ни. Опитният екип на E-LOGISTICS е в състояние да се погрижи за обслужването на целия процес по връщане, замяна или компенсация, като същевременно ще го съчетае с необходимите складови, информационни и транспортни операции.
Talk to an ExpertТърсите начин да ускорите стокооборота си? Можем да помогнем посредством стелажните системи, с които разполагаме! Нашите системи се характеризират с висока функционалност и ефективност при боравенето със стоки и складирането им.
ТРАНСПОРТНИ РЕШЕНИЯ
Независимо от комплексността на задачата, ние със сигурност ще намерим адекватно и ефективно решение, включващо въздушен транспорт и съпътстващи дейности, което ще Ви спести ценно време и средства!
Екипът на E-SPED има привилегията да предложи пълна гама от спедиционни и транспортни услуги и решения, покриващи всички възможни нужди на бизнеса.
Нашите клиенти се възползват от професионално изградената ни мрежа, наречена E-SPED Network. Тя представлява ценен инструмент, позволяващ планиране и реализиране на максимално ефективни проектни решения за доставка на стоки, изцяло съобразена със спецификата на Вашия бизнес. Опитните специалисти на компанията са в състояние да предложат оптимални решения, водещи до елиминиране на загубите на време и средства. Разработеният от екипа на E-SPED модел на управление на активите позволява прецизиране на всички стъпки от транспортната услуга. Логистичните и митническите процедури, съкратените транзитни времена и високите нива на безопасност и сигурност са предимства, които добавят стойност към Вашата дейност.
Избирайки сухопътните транспортни услуги, предлагани от E-SPED, Вие получавате възможността да комбинирате управлението, обработката и транспорта на Вашите стоки и товари с многобройните други опции, които предлагаме – въздушен и морски транспорт, логистични услуги и организационно планиране на комбинирани процеси. Предимствата в случая са огромни и позволяват постигането на оптимален резултат дори при комплексни транспортни задачи. Нашият екип е на разположение – направете запитване сега! Заедно ще намерим идеалното решение за Вашия бизнес.
Опцията за организиране на частични или консолидирани товари, която предлагаме на нашите клиенти, често се прилага в комбинация с някои от останалите услуги от портфолиото на E-SPED. Можете да се доверите на нашите служители, които ще Ви осигурят индивидуално транспортно решение!
Екипът на E-SPED е способен да отговори на динамиката на международните пазари, като по този начин предлага гъвкави и ефективни услуги. Когато поръчките на крайните потребители към нашите клиенти се увеличават, но размерът или обемът на стоката намалява, ние реагираме чрез консолидация на стоките и умело планиране на тяхното транспортиране. Условията и стъпките за реализирането на свързано транспортно решение, планирано специално за Вашия бизнес, са ясни и прозрачни.
E-SPED предлага съчетана услуга, използваща процеси от LTL, комбинирани с консолидация на стоки и неголеми товари. Подобни решения се прилагат все по-често при клиенти, опериращи в сферата на електронната търговия.
Ние предлагаме и различни допълнителни опции, за да сме сигурни, че можем да отговорим на всички клиентски очаквания. Можем да организираме и транспортираме различни опасни и специфични товари, както и да се погрицим за малки и леки палетни пратки. Предлагаме опция за експресно товарене на пратки и възможност за постоянен и гарантиран капацитет при регулярен транспорт.
Избирайки E-Sped FTL, Вие се възползвате от най-бързата възможна услуга ‚от врата до врата‘. Времената за транзитен престой също са оптимално кратки, независимо дали се касае за стандартни стоки или за специализирани превози, включително извънгабаритни товари.
Нашите клиенти се радват на постоянен достъп до товарен и транспортен капацитет, както и на отлично обслужване и съдействие на всяка стъпка от процесите, свързани с транспорта на стоките. В състояние сме да окажем съдействие на всяко едно ниво – при трансгранични или договорни отношения, както и при необходимост от аутсорсинг на решението на даден проблем.
FTL услугата, предлагана от E-SPED, дава възможност за гъвкавост при нейното извършване поради разнообразието на ресурсите, с които разполагаме. Освен опцията за консолидиране на стоки и товари, можем да осигурим транспорт при контролирана температура. Клиентите могат да изберат както близка, така и далечна дестинация, като се допуска повече от една точка на товарене и разтоварване. Нашите допълнителни услуги включват възможност за ускорена доставка, осигуряване на ремарке, както и провеждане на постоянен мониторинг от екип специалисти.
E-SPED се стреми да идентифицира нуждите на своите клиенти в максимална степен, поради което специалистите на компанията успешно се съобразяват с променящите се пазарни реалности. Навлизането на електронната търговия и все по-големият дял на доставките до дома са сред основните причини да предложим услугата за доставка на стоки до краен клиент. Независимо от обема на доставките, от който нашите клиенти имат нужда, ние винаги сме в състояние да реагираме! Точността на изпълнение е гарантирана, а бързото планиране и обработка на стоките са резултат от дългогодишният опит на компанията в сферата на транспортните услуги. Нашият екип ще се погрижи за всички дейности, свързани с процедурата по доставка до краен клиент, като съхранение и транспортиране между два склада.
Търсите най-доброто и гъвкаво обслужване? Избирайки тази услуга, Вие получавате правото на приоритетен достъп до въздушно карго на конкурентни цени. Възможността за договаряне на детайли и допълнителни опции означава, че получавате гъвкава услуга, ориентирана към бързите и ресурсни пратки.
Разработихме тази достъпна услуга, предполагаща по-слаба необходимост от съобразяване с динамичността на товара при организирането на въздушния транспорт. Ценообразуването тук е изключително конкурентно. Нашите клиенти избират тази опция в случаи, когато товарите не изискват максимално бърз транспорт.
Услугата гарантира бърза и сигурна доставка от нашата глобална партньорска мрежа. която е съществена за качеството на изпълнение на всички въздушни услуги.
Предлагаме на своите клиенти специализиран въздушен транспорт. Тази услуга включва всички дейности по допълнителна обработка на стоките и товарите, както и тяхното транспортиране и съхранение. Екипът на E-SPED има богат опит в обработката и организацията на специфични стоки. Можем да се справим с различни типове товари - неделими, опасни или такива, които изискват постоянен контрол на температурата и непрекъснато наблюдение. Високостойностните пратки също се обработват безпроблемно от нашият квалифициран персонал.
Избирайки тази услуга, нашите клиенти се възползват от възможно най-бързата доставка на товари и стоки до всяка точка на света. Експресната митническа обработка и последващ наземен транспорт са в идеален синхрон, като планирането и изпълнението на цялостната задача е отговорност, която нашият екип с радост поема. Експресното въздушно карго Ви осигурява гарантиран достъп до свободен товарен капацитет в необходимият за това момент. Сред останалите предимства на тази услуга са кратките срокове за документална обработка и гъвкавите графици, които се оптимизират постоянно.
Търсите решение на транспортен проблем, свързан с морски транспорт? Опитните служители на E-SPED притежават значителен опит в тази област и предлагат следните услуги:
Our individual approach is based on the clients’ specific requirements and needs.
Нашата сила е в оптималното разпределение на товарите и пратките!
Ние сме в състояние да осигурим идеалният вариант за консолидиране на контейнерните Ви пратки, като същевременно съблюдаваме сроковете и следим за качественото изпълнение на всички етапи от осъществяване на услугата.
Връзка с ЕкспертНашият екип се грижи за всички дейности, свързани с обработка на стоките на пристанището. Дейностите включват контейнеризация и деконтейнеризация, извършване на вътрешни доставки и други специфични дейности, зависещи от естеството на товарите.
Нашите експерти са тук, за да подобрят ефикасността на Вашия бизнес! Митническото посредничество е сред услугите, от които клиентите ни се възползват, за да елиминират излишни рискове и пилеене на ресурси. В наше лице Вие ще откриете партньор, който може да представлява Вашите интереси пред трети страни и институции, както и да извършва необходимите стъпки и процедури, свързани със сухопътен и въздушен транспорт, документооборот, митнически и брокерси услуги. Съблюдаването на митническите регулации е наше задължение, към което подхождаме отговорно и информирано.
Докато Вашият бизнес се развива спрямо промените на пазарните условия и изискванията от страна на Вашите клиенти, то Вашата верига за доставки несъмнено се нуждае от съпътстващи промени. Ние знаем, че това е необходимо, за да бъдат редуцирани времената за доставка, което ще оптимизира всички складови операции и ще направи Вашия бизнес цикъл значително по-ефективен.
Екипът на E-SPED знае как да създаде подходяща и максимално ефективна верига за доставки. Не се колебайте да се свържете с нас, за да получите консултация по даден транспортен или логистичен проблем, и заедно ще изберем идеалното за Вас решение!
Нашата задача е да подпомогнем Вас и Вашият екип! Професионалният ни подход и дългогодишният ни опит в логистични, транспортни, куриерски и митнически дейности са на Ваше разположение. При партньорство с нас, служителите на E-SPED ще направят оценка на ефективността на Вашата верига за доставки и ще предложат оптимални промени и решения за нейното обновяване. По този начин резултатите от Вашите усилия ще бъдат максимизирани и ще спестите средства. Намесата на нашите специалисти включва прилагане на най-съвременните концепции и методи, които са усвоени вследствие на множество успешни партньорства и практики.
КУРИЕРСКИ УСЛУГИ
Портфолиото на EXPRESSO включва транспорт на стоки до всяка точка на страната, както и опции за ускорено изпълнение на поръчки и гарантирани прозорци за доставки. Можем да помогнем с транспортирането на обемни пратки, както и да организираме обратна логистика. EXPRESSO използва модерни електронни системи и уеб-базиран софтуер, осигуряващ възможност за постоянен мониторинг и контрол на услугите. Електронният обмен на данни е идеалното решение за максимална сигурност и бързина на услугите, които предоставяме на своите клиенти.
Екипът на EXPRESSO притежава богат опит в извършването на куриерски карго услуги. Ние можем да обработим и доставим Вашите стоки, независимо от техните размери. Тежките и нестандартни пратки са предизвикателство, което с радост ще приемем.
Частични Товари и Консолидация
(LTL)
Една от най-силните страни на EXPRESSO несъмнено е предлагането на гъвкави и свързани транспортни решения. Частичните товари и консолидирането са сред услугите, от които клиентите се възползват най-често. Те представляват изгодна алтернатива на индивидуалното опаковане на стоки, като това не е за сметка на надеждността на услугата.
Клиентите ни са наясно с пазарната динамика и все по-често са принудени да доставят на крайните потребители по-малки по обем поръчки, но с повишена честота. Ние разработихме оптималното решение на този проблем, позволяващо на всеки бизнес да минимизира разходите си, без това да доведе до забавяне в стокооборота! Нещо повече: екипът ни е на разположение при необходимост от изграждане на стратегия, която да доведе до повишена ефективност и по-бързи доставки. По този начин нашите клиенти ще се радват на отлични резултати при доставката на частични товари. Това са част от причините, поради които частичните и консолидирани товари намират място сред ежедневните ни задачи.
Опитните специалисти на EXPRESSO умело съчетават LTL, консолидация и доставка до краен потребител в една удобна услуга. LTL се използва все по-често, тъй като доставките до краен потребител, продажбите на дребно и електроната търговия налагат използването на този тип транспортна услуга.
Ние знаем, че голяма част от клиентите ни имат нужда от индивидуални и нестандартни решения по отношение на транспорт и логистика. Ако Вашият бизнес налага прибягване до неконвенционални транспортни и логистични услуги, то Вие можете да се възползвате от услугите на EXPRESSO. Създаването на концепция за профилирана услуга или проект, съобразени с изискванията и нуждите на клиентите, е част от пакета професионални услуги, които предоставяме ежедневно. Екипът на EXPRESSO се стреми към постигане на синхрон със служителите на нашите клиенти, за да бъде намерено и приложено оптималното и възможно най-ефективно решение под формата на транспортна услуга или на комбинация от транспортиране, логистични операции и последваща дистрибуция. Можете да отправите запитване към нашите квалифицирани специалисти.
Ние предоставяме цялостно и завършено решение за подпомагане на бизнес операциите на клиентите, свързани с доставка, дистрибуция, транспорт и логистични процедури. Нашият екип е специализиран и в обработката и доставката на специфични стоки и продукти. Можете да се възползвате от доставка в предварително зададени ден и час. В състояние сме да се съобразим с определени времеви прозорци за доставка и локации с установен пропускателен режим. Нашите служители са особено внимателни с деликатни пратки като произведения на изкуството и медицински изделия.
Ако все още не сте работили с нас, тук можете да оставите вашето запитване. Експерт в сферата ще се свържи с Вас във възможно най-кратък срок.